Når dit firma ikke køber flotte navneskilte, kan du faktisk glemme overskud

Så hændte det omsider! De splinternye pæne navneskilte, selskabet havde købt, fik vi forleden. To slags navneskilte har jeg selv modtaget – det ene produceret af aluminium til at have stående bag min computer, samt ét produceret af lamineret pap, som kan sidde på min trøje. Alt ser utrolig perfekt ud, samt mine navneskilte blev vildt æstetiske. Opskriften på lykke tænker jeg egentlig, at selskabet nu har fundet.

En kæmpemæssig betydning har introduktionen af navneskilte for firmaet. Man kan nemt føle på de ansatte, at når de har et professionelt navneskilt placeret på bordet, sendes professionaliteten helt til tops, & alting tages lidt mere fagligt. Firmaet bestilte i tillæg til navneskilte til medarbejderne desforuden buffetskilte til virksomhedens kantine, så folk langt om længe får at vide, hvad i alverden maden består af.

Af både plast og stål kan der jo findes navneskilte, samt de produceres med magnetsystem eller sikkerhedsnål til skjorten og en pæn fod i træ til skrivebordet. Størstedelen forestiller sig, at her findes ret afgrænsede potientaler ved navneskilte bestående af rustfrit stål, grundet, at de har mere begrænsede muligheder end papir & plast. Fremragende mekanismer med hensyn til metalgravering er gudskelov blevet opfundet, som betyder, at det er helt så let som at gravere på plastik.

Det udvendige udtryk giver et førstegangsindtryk hos investorer, så dette skal der næppe spares ressourcer på, på trods af, at priserne måske er mindre omstændige ved valg af navneskilte af plast samt tykt papir.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>